Comanda si Transport
CONFIRMAREA COMENZII
Comanda este confirmata printr-un email si un număr de comanda generate automat de sistem. Este posibil ca un operator medicalplus.ro sa te contacteze telefonic in urmatoarea zi lucratoare efectuarii comenzii online pentru a confirma corectitudinea comenzii si a datelor de contact furnizate de tine.
CUM PRIMESTI PRODUSELE
Comenzile plasate în zilele lucratoare pana în ora 14:00 sunt expediate din depozitul nostru în aceeași zi. Comenzile plasate după ora 14:00 se expediaza în următoarea zi lucratoare. Acest interval este valabil in zilele lucratoare (luni-vineri, exceptie sarbatorile legale). Comenzile primite in weekend si in zilele libere pentru sarbatorile legale vor fi onorate in primele zile lucratoare care urmeaza.
Livrarea se face prin curierat rapid cu unul din partenerii nostri.
Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare cu exceptia perioadelor promotionale mentionate mai jos. Comenzile sunt livrate prin firma de curierat Fan Courier.
Ne rezervam dreptul de a intarzia/refuza o livrare in cazul in care ati optat pentru plata on-line insa suma virata nu este evidentiata in conturile noastre pana la termenul limita stabilit pentru vanzare.
Pentru livrarea prin curier rapid, tariful este de 25 lei, TVA inclus pentru zonele care se afla in aria de raspandire a companiei de curierat si pentru o comanda a carei valoare este sub 300 lei, livrare oriunde in Romania.
Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei. Pentru situatiile in care transportatorul majoreaza tariful de livrare, ne rezervam dreptul, la randul nostru, sa modificam acest pret. Majorarea de pret intra in vigoare si se aplica tuturor livrarilor expediate dupa anuntarea majorarii.
Pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este GRATUIT pentru livrarile facute in aria de raspandire a firmei de curierat.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. in momentul in care dvs. sau o parte terta desemnata de dvs., alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor comandate.
Ne rezervam dreptul de a nu mai onora si expedia comenzi persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile contractuale, pecuniare sau de alta natura fata de medicalplus.ro
De asemenea, ne rezervam dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte in lipsa unui raspuns din partea Cumparatorului.
Dupa o incercare de livrare nereusita din culpa clientului, efectuata de catre firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerata anulata, iar acest contract reziliat.
Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes.
Pentru Perioadele promotionale (Black Friday, Craciun, Anul Nou, Paste, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate in intervalul desfasurarii campaniei, poate fi diferit de cel afisat pe site-ul www.medicalplus.ro si se va face intr-un interval de pana la 5 zile lucratoare de la plasarea comenzii.
Site-ul medicalplus.ro desfasoara campanii promotionale de transport gratuit. In cazul acestora, livrarea gratuita se face in aria de acoperire a Fan Courier.
CUM PLATEŞTI PRODUSELE
– in sistem ramburs, la livrare (numerar) catre curierul care a livrat comanda.
- prin transfer bancar.
- cu cardul de debit/credit direct pe siteul medicalplus.ro prin intermediul procesatorului de plati.
RETUR PRODUSE
Persoanele fizice au dreptul de a returna un produs achizitionat de pe site-ul nostru, in termen de maxim 14 zile, de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv anume. Pentru a face acest lucru, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0259.444.385.
Cheltuielile de returnare (taxa de transport) a produselor vor fi suportate in totalitate de client, in cazul in care clientul renunta la achizitionarea produsului din diferite motive, exceptand cazul in care produsul se dovedeste a fi neconform.
Daca produsul indeplineste conditiile de retur, contravaloarea produsului va fi returnata clientului in contul indicat de acesta in 14 zile lucratoare de la data returnarii produsului, mai putin costul transportului.
Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (Este necesar sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia completa (factura / bon fisca si certificat de garantie), deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, conferind clientului garantia ca produsul este original).
Nu acceptam retururi in urmatoarele situatii:
produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client;
produse care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice (inclusiv consumabilele acestora);
produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
produsele care nu includ ambalajul original intact, certificatul de garantie in original, factura sau bonul fiscal, impreuna cu toate celelalte documente incluse in colet.
Produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, ce au fost desigilate de catre cumparator indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare. (de exemplu: inaltatoare WC, Scaun WC, ciorapi medicali, lenjerie modelatoare, periute de dinti, aparate de ras, aparate de tuns, epilatoare, pompe de san, perii rotative, cadite de masaj pentru picioare, termometre bazale, produse de ingrijire/ igiena personala, teste glicemie, accesorii aparate aerosoli, aparate de masaj, amplificatoare auditive, electrostimulare si produsele dedicate copiilor care intra la categoria de igiena personala). Acestea sunt acceptate la retur doar daca sunt sigilate si in ambalajul original.
Produsele trebuie returnate in ambalajul original, alaturi de toate actele insotitoare trimise: certificat de garantie, etichete intacte, factura.
In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, utilizare, zgarieturi, lovituri, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Daca impreuna cu produsul achizitionat ai primit si diverse cadouri / materiale promotionale, este necesar ca impreuna cu produsul sa returnezi si materialele trimise.
In urma constatarii bunei stari a produsului si a ambalajului, se va returna in contul clientului contravaloarea achitata pentru produs. Daca la achizitia produsului, transportul a fost suportat de client, contravaloarea costului pentru transport nu va face subiect al returului, respectiv valoarea returnata va reprezenta doar valoarea achitata pentru produs.
In situatia in care se doreste returnarea unui produs nefolosit, produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (rugam ca, pe cat posibil, sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia completa (factura / bon fiscal si certificat de garantie), deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, oferind clientului garantia ca produsul este original).
GARANTIA PRODUSELOR ACHIZITIONATE
La orice achizitie efectuata, cumparatorul trebuie sa verifice la primirea produsului, daca acesta este complet, daca are toate accesoriile si daca nu este deteriorat.
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord între vânzător şi consumator.
Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
Accesoriile si consumabilele (mansetele tensiometrelor de brat, bateriile, etc.) nu beneficiaza de garantie. Deteriorarile precum: zgarieturile, crapaturile, rupturile, etc. care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii nu beneficiaza de garantie.
Coletul continand produsul/produsele inaintate catre service va fi expediat la punctul de lucru prin intermediul FAN Courier cu plata la destinatar si insotit de manualul de utilizare, dovada achizitiei (factura/ bon fiscal) si certificatul de garantie in original.
Garantia nu se acorda in urmatoarele conditii:
neprezentarea certificatului de garantie cu data exacta a cumpararii, stampilat si semnat, avand toate rubricile completate, impreuna cu documentul de achizitie (factura / bon fiscal);
defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de instalare, utilizare, intretinere, manipulare si depozitare, toate acestea mentionate in Manualul de Utilizare al produsului;
deteriorari provocate de cumparator prin utilizare neglijenta sau necorespunzatoare;
utilizare in medii necorespunzatoare: umezeala, caldura excesiva, radiatii;
defectiuni aparute ca urmare a neambalarii corespunzatoare a produsului, in momentul livrarii catre SC Ber Medical SRL de catre cumparator;
produsul prezinta semne de distrugere mecanica sau chimica;
produsul a fost reparat de persoane neautorizate;
utilizarea produsului in alte scopuri decat cele pentru care a fost conceput;
Societatea noastra declina orice responsabiltate pentru accidente sau prejudicii care au legatura cu folosirea necorespunzatoare a aparatului.